ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی | هوای مشهد در شرایط ناسالم است (۸ تیر۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۴۷۳۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
  • ۱
تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی | هوای مشهد در شرایط ناسالم است (۸ تیر۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای گرم با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است و از روز یکشنبه از شدت گرما به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته خواهد شد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۶ درجه خنکترین و سرخس با ۴۷ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۵ و ۴۲ درجه در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: امروز حداکثر دمای هوای امروز مشهد ۴۱ درجه و حداقل دمای هوا ۲۴ درجه خواهد بود.

اثمری ادامه داد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده غالبا آسمان صاف خواهد بود، اما در برخی ساعات در نواحی بادخیز شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید خواهد شد که توام با گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: هوای گرم با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است و از روز یکشنبه از شدت گرما به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته خواهد شد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۱۱۷ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
0
یعنی حیف بودجه ای که صرف حقوق این کارشناسان اداره هواشناسی میشه . میرن قبل مصاحبه هواشناسی گوگل نگاه میکنند بعد میان اظهار فضل مینمایند . همین هفته پیش همکار این آقا فرموده بودند تا پنجشنبه گرما تداوم داره. لینک خبرش هم همین زیر خبر هست حتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->